pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Management of internal corporate identity

Dane szczegółowe:
Wydawca: Politechniki Poznańskiej
Format: pdf
Ilość stron: 96 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788371439452
Data: 2025-02-04
16.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Tematyka publikacji dotyczy zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji. W pierwszej części książki przedstawiono problematykę tożsamości organizacyjnej oraz zaprezentowano rozbudowaną autorską metodykę zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji wraz z propozycją autorskiego narzędzia pozwalającego na ocenę poziomu tożsamości organizacyjnej (z wykorzystaniem logiki rozmytej). Część druga zawiera wyniki badań weryfikujących przedstawioną metodykę. W kolejnym rozdziale przedstawiono uzupełniające wyniki badań dotyczących zewnętrznej tożsamości organizacji.

E-book „Management of internal corporate identity” - Wydawca: Politechniki Poznańskiej. Cena 16.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

1. Introduction 5
2. Methodology of internal corporate identity management 8
2.1. Assumptions and principles accepted in methodology designing 8
2.2. A general model of methodology of internal corporate identity management 10
3. Methods, tools and techniques used in methodology 15
3.1. Listing of used methods, techniques and tools 15
3.2. Fuzzy Index of Internal Identity and Fuzzy Significance Index 18
4. Verification of a concept of methodology internal corporate identity management 29
4.1. Study and analysis of current identity 29
4.2. Defining goals and processes 34
4.3. Creating variants of transformations 36
4.4. Selection of an optimal solution and gathering necessary resources 37
4.5. Assessment of economic and social results 43
4.6. Directions of improvement of identity management 48
5. Study of internal corporate identity 53
5.1. Fuzzy Index of Internal Identity and Fuzzy Significance Index 53
5.2. Results of study of external corporate identity 57
6. Summary 62
6.1. Achieved results 62
6.2. Directions of further research 63
Appendix. An analysis of a current internal corporate identity 65
Index of Figures 91
Index of Tables 92
Bibliography 93