Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Format: | |
Ilość stron: | 211 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788366199828 |
Data: | 2025-02-04 |
Opis e-booka:
Nieustanne zmiany warunków związane z przemianami gospodarczymi, społeczno-kulturowymi, rozwojem nowych technologii, internetu oraz jego narzędzi wpływają na ewolucję potrzeb e-klientów i sposobu zaspokajania tych potrzeb.W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu logistycznej obsługi klienta i handlu elektronicznego pod kątem definicyjnym. Ponadto zidentyfikowano główne czynniki wpływające na zadowolenie klienta z logistycznej obsługi i dokonano ich oceny. Jednocześnie określono obszary dotychczas w literaturze polskiej nieanalizowane.
Prezentując podmioty wzorcowe w ramach studiów przypadków, zwrócono szczególną uwagę na najistotniejsze kwestie kształtujące logistyczną obsługę klienta. Dodatkowo wskazano, iż narastająca wirtualizacja przyczynia się do wzrostu wymagań wobec działań logistycznych, a zatem również wobec podmiotów współpracujących i tworzących sieci dostaw.
Ponadto w pracy wskazano rolę przedsiębiorstw funkcjonujących w internecie, które oddziałują na klienta głównie poprzez wartości niematerialne, a ich forma organizacji pozwala na zwiększenie elastyczności zarządzania dzięki możliwości szybkiej reakcji na sygnały rynkowe i zaspokajanie potrzeb w sposób kompleksowy, często niepowtarzalny.
E-book „Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego” - Wydawca: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Cena 24.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.