pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format: pdf
Ilość stron: 211 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788366199828
Data: 2025-02-04
24.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Nieustanne zmiany warunków związane z przemianami gospodarczymi, społeczno-kulturowymi, rozwojem nowych technologii, internetu oraz jego narzędzi wpływają na ewolucję potrzeb e-klientów i sposobu zaspokajania tych potrzeb.

W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu logistycznej obsługi klienta i handlu elektronicznego pod kątem definicyjnym. Ponadto zidentyfikowano główne czynniki wpływające na zadowolenie klienta z logistycznej obsługi i dokonano ich oceny. Jednocześnie określono obszary dotychczas w literaturze polskiej nieanalizowane.

Prezentując podmioty wzorcowe w ramach studiów przypadków, zwrócono szczególną uwagę na najistotniejsze kwestie kształtujące logistyczną obsługę klienta. Dodatkowo wskazano, iż narastająca wirtualizacja przyczynia się do wzrostu wymagań wobec działań logistycznych, a zatem również wobec podmiotów współpracujących i tworzących sieci dostaw.

Ponadto w pracy wskazano rolę przedsiębiorstw funkcjonujących w internecie, które oddziałują na klienta głównie poprzez wartości niematerialne, a ich forma organizacji pozwala na zwiększenie elastyczności zarządzania dzięki możliwości szybkiej reakcji na sygnały rynkowe i zaspokajanie potrzeb w sposób kompleksowy, często niepowtarzalny.

E-book „Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego” - Wydawca: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Cena 24.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.