pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Kryzysy, media i emocje. Modelowanie nastrojów opinii publicznej w dobie fake newsów i sztucznej inteligencji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Śląskiego
Format: pdf
Ilość stron: 416 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788322644621
Data: 2025-04-28
Cena wydawcy: 84.90 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych?
Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o „świecie, który wypadł z formy”, o tematach kryzysowych, które „zasilane” kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...

E-book „Kryzysy, media i emocje. Modelowanie nastrojów opinii publicznej w dobie fake newsów i sztucznej inteligencji” - Wydawca: Uniwersytetu Śląskiego.