pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Kościół na rynku. Eseje pastoralne

Dane szczegółowe:
Wydawca: WIĘŹ
Format: mobi, epub
Ilość stron: 382 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788366769014
Data: 2025-02-07
Cena wydawcy: 35.10 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje, że Kościół powinien uczyć się od marketingowców m.in. metod badania potrzeb oraz rozpoznawania mechanizmów rządzących ludzkimi wyborami. Pozwoli to spojrzeć na wiele starych metod duszpasterskich z nowego punktu widzenia. Wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.

E-book „Kościół na rynku. Eseje pastoralne” - Wydawca: WIĘŹ.