pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Koncepcja edukacji fizycznej 4-6. Poradnik metodyczny. Zdrowie - Sport - Rekreacja Szkoła podstawowa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Format: mobi, epub
Ilość stron: 208 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378500339
Data: 2025-04-07
30.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

II Etap edukacyjny
Program nauczania
Plany pracy
Przedmiotowy system oceniania
Koncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja” autorstwa Urszuli Kierczak, to program do nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych. Jest to jedyny obecnie na rynku edukacyjnym spójny program kształcenia w zakresie wychowania fizycznego dla wszystkich etapów edukacji przygotowany w oparciu o nową podstawę programową wprowadzoną do realizacji 01 września 2012 r oraz 01 września 2009

E-book „Koncepcja edukacji fizycznej 4-6. Poradnik metodyczny. Zdrowie - Sport - Rekreacja Szkoła podstawowa” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls. Cena 30.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

ZMIANY W SZKOLNYM WYCHOWANIU FIZYCZNYM; 7

PROGRAM NAUCZANIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO DLA II ETAPU EDUKACYJNEGO; 11

Cele ogólne; 14

Treści nauczania. Szczegółowe cele kształcenia i wychowania; 15

Opis założonych osiągnięć uczniów; 27

Propozycje treści fakultetów; 30

Sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania; 50

Propozycje kryteriów oceny i metod sprawdzania osiągnięć ucznia; 53

Procedury ewaluacji programu; 55

Podstawy opracowania programu; 57

SZCZEGÓŁOWE ROCZNE PLANY PRACY; 59

Uwagi wstępne; 59

Budżet godzin; 64

Szczegółowy roczny plan pracy dla klasy IV; 65

Szczegółowy roczny plan pracy dla klasy V; 81

Szczegółowy roczny plan pracy dla klasy VI; 97

Plan realizacji zajęć fakultetu sportowego – lekkoatletyka; 113

Plan realizacji zajęć fakultetu sportowego – minipiłka nożna; 119

Plan realizacji zajęć – fakultet turystyczny; 125

Plan realizacji zajęć – fakultet rekreacyjny; 130

Uwagi o realizacji planów pracy; 136

OCENIANIE; 141

Wstęp; 141

Zasady oceniania; 144

Standardy wymagań dla klasy IV; 146

Standardy wymagań dla klasy V; 161

Standardy wymagań dla klasy VI; 176

Samoocena; 191

Dzienniczek samokontroli i samooceny; 192

EWALUACJA; 197

Przykłady ewaluacji jednostek lekcyjnych; 198

PRZYKŁADY KART EWALUACJI LEKCJI; 199

PRZYKŁAD KARTY EWALUACJI CYKLU; 203

BIBLIOGRAFIA; 205