
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Medical Education |
Format: | |
Ilość stron: | 322 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788365471208 |
Data: | 2025-03-20 |
99.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Książka porusza zarówno zagadnienia ogólne - np. znaczenie komunikacji zawodowej w relacji lekarz-pacjent, potrzeby pacjenta - jak i szczegółowe, dotyczące zasad i specyfiki kontaktu z określonymi grupami pacjentów. Autorzy posługują się czytelnymi i pomocnymi schematami przy omawianiu kontaktu z określonymi grupami pacjentów. Autorzy posługują się czytelnymi i pomocnymi schematami przy omawianiu kontaktu z różnymi grupami pacjentów, takimi jak: dzieci, osoby starsze, chorzy psychicznie, osoby w kryzysie samobójczym i doznające przemocy, pacjenci niepełnosprawni, przewlekle chorzy, w tym pacjenci onkologiczni.Publikacja dostarcza wielu praktycznych porad i wytycznych oraz użytecznych wskazówek, jak krok po kroku budować profesjonalnie relację z pacjentem w określonych sytuacjach problemowych. Książka poszerza rozumienie zjawiska dialogu z pacjentem przez specjalistów i czytelników nieposiadających rozleglej wiedzy psychologicznej.
E-book „Komunikacja w opiece medycznej” - Wydawca: Medical Education. Cena 99.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Komunikacja w opiece medycznej
1. Komunikacja zawodowa
Marta Makara-Studzińska
2. Modele komunikacji w relacji lekarz–pacjent
Marta Makara-Studzińska
3. Zasady kontaktu z pacjentem
Marta Makara-Studzińska
4. Współpraca w procesie leczenia
Marta Makara-Studzińska
5. Potrzeby osoby chorej na kolejnych etapach leczenia i rehabilitacji
Maciej Załuski
CZĘŚĆ II
1. Pacjent pediatryczny
Marta Makara-Studzińska
2. Komunikacja z agresywnym pacjentem
Jakub Lickiewicz
3. Pacjent nieprzestrzegający zaleceń. Dialog motywujący
Jacek Mesterhazy
4. Pacjenci w szczególnych sytuacjach życiowych – kryzys i trauma
Jadwiga Piątek
5. Kontakt z osobami doświadczającymi przemocy
Jadwiga Piątek
6. Komunikowanie się z pacjentem z zaburzeniami psychicznymi
Maciej Załuski
7. Pacjent z ryzykiem samobójczym
Marta Makara-Studzińska
8. Kontakt z osobami starszymi w sytuacji pomagania
Agnieszka Mesterhazy, Jacek Mesterhazy
9. Kontakt z pacjentem z niepełnosprawnością
Karolina Probosz
10. Specyfika kontaktu z pacjentem onkologicznym
Katarzyna Adamczyk
11. Specyfika kontaktu z pacjentem operowanym
Katarzyna Adamczyk
12. Rozmowy z pacjentem o śmierci i umieraniu
Karolina Probosz, Jacek Mesterhazy
1. Komunikacja zawodowa
Marta Makara-Studzińska
2. Modele komunikacji w relacji lekarz–pacjent
Marta Makara-Studzińska
3. Zasady kontaktu z pacjentem
Marta Makara-Studzińska
4. Współpraca w procesie leczenia
Marta Makara-Studzińska
5. Potrzeby osoby chorej na kolejnych etapach leczenia i rehabilitacji
Maciej Załuski
CZĘŚĆ II
1. Pacjent pediatryczny
Marta Makara-Studzińska
2. Komunikacja z agresywnym pacjentem
Jakub Lickiewicz
3. Pacjent nieprzestrzegający zaleceń. Dialog motywujący
Jacek Mesterhazy
4. Pacjenci w szczególnych sytuacjach życiowych – kryzys i trauma
Jadwiga Piątek
5. Kontakt z osobami doświadczającymi przemocy
Jadwiga Piątek
6. Komunikowanie się z pacjentem z zaburzeniami psychicznymi
Maciej Załuski
7. Pacjent z ryzykiem samobójczym
Marta Makara-Studzińska
8. Kontakt z osobami starszymi w sytuacji pomagania
Agnieszka Mesterhazy, Jacek Mesterhazy
9. Kontakt z pacjentem z niepełnosprawnością
Karolina Probosz
10. Specyfika kontaktu z pacjentem onkologicznym
Katarzyna Adamczyk
11. Specyfika kontaktu z pacjentem operowanym
Katarzyna Adamczyk
12. Rozmowy z pacjentem o śmierci i umieraniu
Karolina Probosz, Jacek Mesterhazy