Kompetencja komunikacyjna kadry kierowniczej sektora publicznego
Barbara Buzowska-Marek
![Kompetencja komunikacyjna kadry - okłakda ebooka](https://staticl.poczytaj.pl/622000/kompetencja-komunikacyjna-kadry-kierowniczej-sektora,622731-s.jpg)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna |
Format: | |
Ilość stron: | 136 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788389879271 |
Data: | 2025-02-06 |
Opis e-booka:
Sprostanie wyzwaniom, jakie stoją przed administracją publiczną w zakresie jakości realizowanych zadań i świadczonych usług, wymaga od osób zarządzających tymi jednostkami takiej sprawności w zarządzaniu, która wyzwala u pracowników twórczą energię i motywuje do angażowania się na rzecz realizacji celów organizacji. Wzmacniać u pracowników podległych zespołów zaangażowanie organizacyjne potrafią tylko kierownicy, którzy posiadają wysokie kompetencje nie tylko specjalistyczne, ale i społeczne, wśród których szczególnie istotne jest kompetentne komunikowanie się z pracownikami. Wymaga to uświadomienia kierownikom jednostek administracji publicznej wszystkich szczebli zarządzania, że egzekwowanie przestrzegania zapisów ustaw i procedur nie daje gwarancji zaangażowania się organizacyjnego pracowników, jeżeli równocześnie pracownicy nie będą mieć poczucia bezpieczeństwa zawodowego, a relacje na linii przełożony–podwładny nie będą oparte na wzajemnym szacunku i współpracy. Oznacza to, że współczesny kierownik administracji publicznej, aby móc wyzwalać u pracowników kreatywność i innowacyjność, musi dbać o ustawiczny rozwój własnych kompetencji w zakresie komunikowania się z podległym mu zespołem.
E-book „Kompetencja komunikacyjna kadry kierowniczej sektora publicznego” - Wydawca: Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna.