E-book:
Komercjalizacja produktów żywnościowych
![Komercjalizacja produktów żywnościowych - okłakda ebooka](https://staticl.poczytaj.pl/623000/komercjalizacja-produktow-zywnosciowych,623999-s.jpg)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Format: | |
Ilość stron: | 230 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788320825503 |
Data: | 2025-02-07 |
53.90
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.
E-book „Komercjalizacja produktów żywnościowych” - Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE. Cena 53.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1
Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy 1.1. Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny
1.2. Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego
1.3. Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych
Rozdział 2
Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych
w przedsiębiorstwie
2.1. Przesłanki komercjalizacji żywności
2.2. Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów
żywnościowych
2.3. Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego
Rozdział 3
Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach
na polskim rynku produktów żywnościowych
3.1. Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim
rynku żywnościowym
3.2. Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim
rynku żywnościowym
3.3. Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach
Rozdział 4
Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu
żywnościowego
4.1. Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów
żywnościowych
4.2. Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych
na rynku żywności
4.3. Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych
Rozdział 5
Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych
w Polsce
5.1. Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego – spojrzenie branżowe
5.2. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego
rynku (wybrane branże)
5.3. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji
konsumenta
Bibliografia
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Rozdział 1
Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy 1.1. Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny
1.2. Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego
1.3. Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych
Rozdział 2
Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych
w przedsiębiorstwie
2.1. Przesłanki komercjalizacji żywności
2.2. Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów
żywnościowych
2.3. Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego
Rozdział 3
Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach
na polskim rynku produktów żywnościowych
3.1. Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim
rynku żywnościowym
3.2. Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim
rynku żywnościowym
3.3. Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach
Rozdział 4
Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu
żywnościowego
4.1. Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów
żywnościowych
4.2. Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych
na rynku żywności
4.3. Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych
Rozdział 5
Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych
w Polsce
5.1. Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego – spojrzenie branżowe
5.2. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego
rynku (wybrane branże)
5.3. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji
konsumenta
Bibliografia
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4