Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Humanitas |
Format: | |
Ilość stron: | 146 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788365682208 |
Data: | 2025-02-07 |
Opis e-booka:
Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu), jak i praktycy – specjaliści w zakresie zarządzania jakością, dzielący się swoimi spostrzeżeniami i rekomendacjami o podbudowie empirycznej i charakterze aplikacyjnym. Wyrażamy nadzieję, że książka przyczyni się do upowszechniania wiedzy na temat wieloaspektowej roli zarządzania jakością we
współczesnych organizacjach oraz narzędzi możliwych do wykorzystania w niełatwym
procesie implementowania w praktyce organizacyjnej założeń TQM.
E-book „Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej” - Wydawca: Humanitas. Cena 25.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.