pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Format: pdf
Ilość stron: 146 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788365682208
Data: 2025-02-07
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu), jak i praktycy – specjaliści w zakresie zarządzania jakością, dzielący się swoimi spostrzeżeniami i rekomendacjami o podbudowie empirycznej i charakterze aplikacyjnym. Wyrażamy nadzieję, że książka przyczyni się do upowszechniania wiedzy na temat wieloaspektowej roli zarządzania jakością we
współczesnych organizacjach oraz narzędzi możliwych do wykorzystania w niełatwym
procesie implementowania w praktyce organizacyjnej założeń TQM.

E-book „Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej” - Wydawca: Humanitas.