Jakość jako determinanta budowania pozycji konkurencyjnej na rynku produktów żywnościowych
Mariusz Grębowiec

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego SGGW w Warszawie |
Format: | |
Ilość stron: | 127 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788382371017 |
Data: | 2025-02-06 |
Opis e-booka:
Książka stanowi przede wszystkim przegląd literatury z zakresu teorii konkurencji i konkurencyjności, jak również teorii z zakresu zarządzania jakością na rynku produktów spożywczych. Znajdą w niej Państwo m.in. informacje dotyczące znaczenia i rangi pojęcia jakości oraz sposobu jej postrzegania zarówno z punktu widzenia producenta, jak również konsumenta produktów spożywczych, określenie czynników warunkujących wysoką jakość oraz lokowanie strategii podnoszenia jakości wśród różnorodnych strategii rynkowych i marketingowych przedsiębiorstw w procesie budowania pozycji konkurencyjnej w danym sektorze oraz określenie wpływu certyfikatów i znaków jakości na procesy decyzyjne na rynku dó żywnościowych.
E-book „Jakość jako determinanta budowania pozycji konkurencyjnej na rynku produktów żywnościowych” - Wydawca: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego SGGW w Warszawie. Cena 25.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.