E-book:
Introduction to International Trade
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Gdańskiego |
Format: | |
Ilość stron: | 272 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788382062724 |
Data: | 2025-02-04 |
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywanie międzynarodowej strategii marketingowej i metody wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, poszukiwanie informacji i nawiązywanie współpracy z partnerami handlowymi, zarządzanie procesem spedycyjnym oraz wpływ różnic kulturowych na możliwość rozwoju.
E-book „Introduction to International Trade” - Wydawca: Uniwersytetu Gdańskiego.