Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademia WSB |
Format: | |
Ilość stron: | 187 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788364927102 |
Data: | 2025-02-04 |
Opis e-booka:
Wśród licznych kategorii pojęciowych współtworzących współczesną wiedzę w dziedzinie ekonomii i zarządzania niewątpliwie poczesne miejsce zajmu¬ją, ściśle związane z sobą, przedsiębiorczość i innowacyjność. W teorii wysoką rangę zapewniły im przede wszystkim publikacje A. Schumpetera i P. Druckera, wskazujące na znaczenie twórczej inwencji wynalazców i przedsiębiorczej kreatywności menedżerów w poszerzaniu zakresu i doskonaleniu sposobów zaspokajania ludzkich potrzeb, a tym samym stymulowania wzrostu gospodarczego i dobrobytu społeczeństwa. W praktyce gospodarczej innowacje stanowią ważny oręż w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na coraz bardziej wymagającym rynku. Są główną metodą nie tylko podnoszenia jakości oraz racjonalizacji metod i kosztów wytwarzania, lecz także sposobem różnicowania oferty w dążeniu do coraz lepszego zaspokajania potrzeb i oczekiwań konsumentów i użytkowników wyrobów i usług. W tej sytuacji innowacyjność, kreatywność i zdolność do podejmowania ryzyka innowacyjnego stała się ważnym kryterium oceny indywidualnych i zespołowych kompetencji przedsiębiorczych. Przedsiębiorczość i innowacyjność są cechami pożądanymi we wszystkich dziedzinach ludzkiej aktywności, lecz jedynie w biznesie stanowią one warunek niezbędny rozwoju zarówno w skali gospodarki narodowej, jak i każdego poszczególnego przedsiębiorstwa.
E-book „Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw” - Wydawca: Akademia WSB. Cena 33.60 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.