pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki. Historia Psychologia Techniki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Petrus
Format: pdf
Ilość stron: 208 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788377200254
Data: 2025-01-23
29.90 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.

E-book „Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki. Historia Psychologia Techniki” - Wydawca: Petrus. Cena 29.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.