E-book:
Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki. Historia Psychologia Techniki
Autor:
Magdalena Napierała
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Petrus |
Format: | |
Ilość stron: | 208 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788377200254 |
Data: | 2025-01-23 |
29.90
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.
E-book „Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki. Historia Psychologia Techniki” - Wydawca: Petrus. Cena 29.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.