pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Efektywność gier dydaktycznych w procesie kształcenia

Autor:

Roman Król

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Format: pdf
Ilość stron: 146 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788375877649
Data: 2025-04-07
19.80 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Oddana do rąk Czytelnika publikacja zawiera pewien wycinek bardzo złożonej i bogatej problematyki gier i zabaw dydaktycznych, efektywności kształcenia, wybranych możliwości jej pomiaru, posiadania przez nią sensownego dla praktyki i bardzo przez nią oczekiwanego modelu przenoszenia i twórczej interpretacji dorobku wiedzy teoretycznej z zakresu gier dydaktycznych na grunt praktyki. W książce znajduje się bogaty program weryfikacji empirycznej przyjętych rozwiązań metodycznych.

E-book „Efektywność gier dydaktycznych w procesie kształcenia” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls. Cena 19.80 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Rozdział I
Problematyka kształcenia, zabaw i gier
Wprowadzenie
Proces kształcenia w teorii i koncepcjach naukowych
Zabawy, gry i symulacje
Charakterystyka zabaw i gier
Zabawa a gra
Gry dydaktyczne i symulacyjne w całokształcie metod kształcenia
Metodyka wzbogacenia gry środkami dydaktycznymi
Podsumowanie

Rozdział II
Efektywność kształcenia i kryteria jej oceny w wybranych poglądach naukowych
Wprowadzenie
Interpretacja pojęcia efektywności kształcenia
Rodzaje efektywności kształcenia
Efektywność a skuteczność kształcenia
Kryteria efektywności kształcenia
Wskaźniki efektywności kształcenia
Czynniki efektywności kształcenia
Podsumowanie