pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Ilość stron: 464 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788301186265
Data: 2025-02-04
69.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

E-book „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” - Wydawca: Naukowe PWN. Cena 69.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wprowadzenie Jarosław Królewski, Paweł Sala 7

Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND 9
1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 11
2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński 18
3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz 39
4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech 64
5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski 81
6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda 104

Część II SKŁADOWE SUKCESU 111
7. Usability i User Experience Jarosław Królewski 113
8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński 139
9. E-mail marketing Paweł Sala 180
10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 222
11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska 236
12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 248
13. Od e-commerce do „zakupów totalnych” Justyna Dziegieć 268
14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska 283
15. Copywriting Leszek Łuczyn 293
16. Content marketing Barbara Stawarz 304
17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech 320

Część III JAK TO POLICZYĆ? 357
18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich 359
19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski 384
20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski 422

Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA 431
21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 433
22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka 438
23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś 459
24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński 470
25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski 479
26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk 492
27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk 510
28. Marketing w start-upach Marek Przystaś 526

Bibliografia 539

O Autorach 544