Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Format: | epub, mobi, pdf |
Ilość stron: | 300 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788375614916 |
Data: | 2025-02-04 |
44.90
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” – to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.Tymczasem – myśląc o FB i celebrytach nie trzeba się ekscytować: oto gwiazdy i gwiazdeczki otrzymały tanie i skuteczne narzędzie do promocji. Mogą sprawnie zarządzać fanpage’ami, dzięki temu, że widzą drobne nawet wahnięcia liczby fanów. Gwiazdy przede wszystkim mogą otrzymywać od fanów merytoryczne uwagi – bo Facebook i Twitter nastawione są na interakcję: otwarte są na informację, że zdarzenia, o których mowa, zaszły tak niedawno temu, że prawie w tej chwili
E-book „E-gatunki” - Wydawca: POLTEXT. Cena 44.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.