pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Format: pdf
Ilość stron: 194 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788380843165
Data: 2025-02-06
Cena wydawcy: 9.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów. Głównym celem pracy jest wskazanie wpływu promocji na preferencje konsumentów oraz wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.

E-book „Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów” - Wydawca: Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.