
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie |
Format: | |
Ilość stron: | 194 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788380843165 |
Data: | 2025-02-06 |
9.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów. Głównym celem pracy jest wskazanie wpływu promocji na preferencje konsumentów oraz wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.
E-book „Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów” - Wydawca: Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Cena 9.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.