pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Format: pdf
Ilość stron: 183 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788380301399
Data: 2025-02-04
25.90 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Na obecnym etapie badań nad CSR, prowadzonych od kilku lat w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, postawiliśmy sobie pytanie wychodzące znacząco poza tradycyjne rozważania o znaczeniu i roli społecznej odpowiedzialności i jej miejsca w strategiach firm. Chcieliśmy zastanowić się czy, a jeśli tak, to w jakim stopniu, bycie odpowiedzialnym - w znaczeniu zdefiniowanym w poprzednich etapach, a także w aktualnej literaturze - pomaga firmom w byciu innowacyjnymi. Było to dla nas o tyle ciekawe, że zwykle postrzega się CSR, jako niezbędny wprawdzie ale jednak koszt, a w najlepszym razie - jako powinność biznesu wobec swojego środowiska. Hipoteza, że działalność ta, po spełnieniu określonych warunków, mogłaby mieć również pozytywny wpływ na najważniejszą w dzisiejszej gospodarce sferę innowacyjności, była bardzo atrakcyjna i z pewnością warta zbadania. W książce staraliśmy się przenalizować ten problem z możliwie wielu punktów widzenia - od teoretycznego, do przyjrzenia się konkretnym przedsięwzię­ciom biznesowym mogącym stanowić przykłady takiego związku.

E-book „Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność?” - Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Cena 25.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Piotr Płoszajski

Wstęp




Urszula Ornarowicz

Społeczna odpowiedzialność biznesu - między innowacją, kreacją i przedsiębiorczością




Maria Aluchna

Społeczna odpowiedzialność biznesu a innowacyjność






Maria Roszkowska-Menkes

Otwarte innowacje w służbie społeczeństwu




Mikołaj Pindelski

Społeczna odpowiedzialność nowych technologii i big data




Justyna Szumniak-Samolej

Innowacyjne modele biznesowe oparte na CSR




Grażyna Aniszewska

Znaczenie innowacyjnej kultury organizacyjnej dla CSR




Rafał Mrówka

HRM a CSR - innowacyjne praktyki zarządzania