pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Budowanie społeczności lokalnej. Jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Format: pdf
Ilość stron: 191 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788372464279
Data: 2025-02-04
Cena wydawcy: 1.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Prezentowana książka składa się z 10 opracowań napisanych przez specjalistów (praktyków i teoretyków) public relations na podstawie ich wiedzy oraz doświadczenia zawodowego. Każdy z nich zawiera, obok teoretycznych założeń, praktyczne wskazówki pomocne w realizacji codziennych zadań samorządowych, zarówno podczas kampanii wyborczych, jak i w procesie upowszechniana ważnych społecznych idei i wartości.

E-book „Budowanie społeczności lokalnej. Jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem?” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Spis treści:

WSTĘP 7

Bogumiła Barańska: Znaczenie społeczności lokalnej 13

Anna Adamus-Matuszyńska: Budowanie wizerunku radnego i samorządowca 25

Anna Adamus-Matuszyńska: Proces budowania wizerunku miasta/gminy 45

Renata Maćkowska: Budowanie wizerunku regionu 63

Rafał Czechowski: Przekuć problem w sukces – o kryzysach w samorządzie 79

Grażyna Piechota: Miejsce prasy samorządowej w mediach lokalnych jako narzędzia wzmacniania lokalnych wspólnot oraz budowania relacji pomiędzy samorządem a mieszkańcami 91

Robert Rajczyk: Rola Internetu w budowaniu społeczności lokalnych 103

Łukasz Zimnoch: Współpraca samorządu z biznesem 111

Krzysztof Gajdka: Nowe trendy w samorządowych kampaniach wyborczych 123

Ewa Hope: Etyczne zasady w praktyce budowania wizerunku instytucji samorządowej 167

BIBLIOGRAFIA 183

SKOROWIDZ TERMINÓW I POJĘĆ 191