E-book:
Budowanie społeczności lokalnej. Jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem?
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademii Ekonomicznej w Katowicach |
Format: | |
Ilość stron: | 191 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788372464279 |
Data: | 2025-02-04 |
Cena wydawcy: 1.00 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Prezentowana książka składa się z 10 opracowań napisanych przez specjalistów (praktyków i teoretyków) public relations na podstawie ich wiedzy oraz doświadczenia zawodowego. Każdy z nich zawiera, obok teoretycznych założeń, praktyczne wskazówki pomocne w realizacji codziennych zadań samorządowych, zarówno podczas kampanii wyborczych, jak i w procesie upowszechniana ważnych społecznych idei i wartości.
E-book „Budowanie społeczności lokalnej. Jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem?” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Spis treści:
WSTĘP 7
Bogumiła Barańska: Znaczenie społeczności lokalnej 13
Anna Adamus-Matuszyńska: Budowanie wizerunku radnego i samorządowca 25
Anna Adamus-Matuszyńska: Proces budowania wizerunku miasta/gminy 45
Renata Maćkowska: Budowanie wizerunku regionu 63
Rafał Czechowski: Przekuć problem w sukces – o kryzysach w samorządzie 79
Grażyna Piechota: Miejsce prasy samorządowej w mediach lokalnych jako narzędzia wzmacniania lokalnych wspólnot oraz budowania relacji pomiędzy samorządem a mieszkańcami 91
Robert Rajczyk: Rola Internetu w budowaniu społeczności lokalnych 103
Łukasz Zimnoch: Współpraca samorządu z biznesem 111
Krzysztof Gajdka: Nowe trendy w samorządowych kampaniach wyborczych 123
Ewa Hope: Etyczne zasady w praktyce budowania wizerunku instytucji samorządowej 167
BIBLIOGRAFIA 183
SKOROWIDZ TERMINÓW I POJĘĆ 191
Bogumiła Barańska: Znaczenie społeczności lokalnej 13
Anna Adamus-Matuszyńska: Budowanie wizerunku radnego i samorządowca 25
Anna Adamus-Matuszyńska: Proces budowania wizerunku miasta/gminy 45
Renata Maćkowska: Budowanie wizerunku regionu 63
Rafał Czechowski: Przekuć problem w sukces – o kryzysach w samorządzie 79
Grażyna Piechota: Miejsce prasy samorządowej w mediach lokalnych jako narzędzia wzmacniania lokalnych wspólnot oraz budowania relacji pomiędzy samorządem a mieszkańcami 91
Robert Rajczyk: Rola Internetu w budowaniu społeczności lokalnych 103
Łukasz Zimnoch: Współpraca samorządu z biznesem 111
Krzysztof Gajdka: Nowe trendy w samorządowych kampaniach wyborczych 123
Ewa Hope: Etyczne zasady w praktyce budowania wizerunku instytucji samorządowej 167
BIBLIOGRAFIA 183
SKOROWIDZ TERMINÓW I POJĘĆ 191