E-book:
Biznes weterynaryjny - co warto wiedzieć

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Elamed |
Format: | |
Ilość stron: | 67 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788366984714 |
Data: | 2025-03-26 |
250.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Nowy e-book redakcji czasopisma „Weterynaria w Praktyce” to kompleksowy przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć, jak prowadzić i rozwijać dochodową praktykę weterynaryjną. Został przygotowany z myślą o lekarzach weterynarii, którzy chcą nie tylko doskonalić swoje umiejętności medyczne, ale także rozwijać się jako przedsiębiorcy.67 stron | 16 artykułów | 3 podcasty
Wraz z e-bookiem otrzymasz dostęp do podcastów, w których ekspert dzieli się wiedzą i doświadczeniem prosto z rynku biznesów weterynaryjnych. Możesz słuchać ich w dowolnym miejscu i czasie, pogłębiając w ten sposób swoją wiedzę.
Zainwestuj w rozwój swojego biznesu już dziś i odkryj, jak możesz prowadzić dochodową, nowoczesną praktykę weterynaryjną!
E-book „Biznes weterynaryjny - co warto wiedzieć” - Wydawca: Elamed. Cena 250.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
SPIS TREŚCI:
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. I - Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. II - Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. III, Poprawa rentowności i stymulowanie wzrostu w praktyce weterynaryjnej - Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. IV, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną -Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. V, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną - Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. VI, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną - Sławomir Rajch
- Dziennikarze wokół lecznicy weterynaryjnej. Jak skutecznie zabiegać o uwagę mediów? - Agata Niemiec
- 10 pytań do ZEW - Agata Niemiec
- Nowości w marketingu na nowy rok - Agata Niemiec
- Jedno słowo warte więcej niż tysiąc obrazów, czyli o sile copywritingu dla lecznic weterynaryjnych - Agata Niemiec, Anna Wołodko
- Kim jesteś w marketingu? Alicją czy Eweliną? Stary vs. nowy marketing - Agata Niemiec
- Lekarzu, odkryj moc reelsów – czyli co warto wiedzieć o rolkach na Instagramie? - Agata Niemiec
- Jak z klientów lecznicy stworzyć Ambasadorów? - Agata Niemiec
- Przygotuj Twoją lecznicę na kryzys, nie czekaj! - Agata Niemiec
- Jak reagować, kiedy inni mówią o Tobie źle? O sztuce odpowiadania na negatywne komentarze w sieci – poradnik dla lekarzy weterynarii - Agata Niemiec
- Sympatyczna pani doktor od kotka czy ekspert medycyny weterynaryjnej? Jak budować markę osobistą lekarza weterynarii? - Agata Niemiec
PODCASTY:
- Korzyści z usprawniania codziennej pracy - Sławomir Rajch
- Działania strategiczne i intuicyjne a finanse w biznesie weterynaryjnym - Sławomir Rajch
- Jak dziś zaistnieć na rynku weterynaryjnym? - Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. I - Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. II - Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. III, Poprawa rentowności i stymulowanie wzrostu w praktyce weterynaryjnej - Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. IV, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną -Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. V, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną - Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. VI, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną - Sławomir Rajch
- Dziennikarze wokół lecznicy weterynaryjnej. Jak skutecznie zabiegać o uwagę mediów? - Agata Niemiec
- 10 pytań do ZEW - Agata Niemiec
- Nowości w marketingu na nowy rok - Agata Niemiec
- Jedno słowo warte więcej niż tysiąc obrazów, czyli o sile copywritingu dla lecznic weterynaryjnych - Agata Niemiec, Anna Wołodko
- Kim jesteś w marketingu? Alicją czy Eweliną? Stary vs. nowy marketing - Agata Niemiec
- Lekarzu, odkryj moc reelsów – czyli co warto wiedzieć o rolkach na Instagramie? - Agata Niemiec
- Jak z klientów lecznicy stworzyć Ambasadorów? - Agata Niemiec
- Przygotuj Twoją lecznicę na kryzys, nie czekaj! - Agata Niemiec
- Jak reagować, kiedy inni mówią o Tobie źle? O sztuce odpowiadania na negatywne komentarze w sieci – poradnik dla lekarzy weterynarii - Agata Niemiec
- Sympatyczna pani doktor od kotka czy ekspert medycyny weterynaryjnej? Jak budować markę osobistą lekarza weterynarii? - Agata Niemiec
PODCASTY:
- Korzyści z usprawniania codziennej pracy - Sławomir Rajch
- Działania strategiczne i intuicyjne a finanse w biznesie weterynaryjnym - Sławomir Rajch
- Jak dziś zaistnieć na rynku weterynaryjnym? - Sławomir Rajch