Biznes w kulturze – kultura w biznesie. Funkcjonowanie sektora kultury w dobie pandemii koronawirusa
![Biznes w kulturze – kultura w biznesie. - okłakda ebooka](https://staticl.poczytaj.pl/623000/biznes-w-kulturze-kultura-w-biznesie-funkcjonowanie,623882-s.jpg)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademii Ekonomicznej w Katowicach |
Format: | |
Ilość stron: | 110 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788378757245 |
Data: | 2025-02-07 |
Opis e-booka:
Niniejsza publikacja stanowi pokłosie VII Ogólnopolskiej Konferencji z cyklu „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pt. „Wpływ pandemii na zachowania instytucji i konsumentów kultury”, zorganizowanej przez Zespół Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Cel poczynionych w niej rozważań sprowadza się do identyfikacji wpływu pandemii COVID-19 na różne aspekty funkcjonowania sektora i instytucji kultury, a także uczestników oraz konsumentów kultury, oraz prezentacji sposobów radzenia sobie z tą niekorzystną sytuacją w ekstraordynaryjnych warunkach. Jego realizację oparto na źródłach literaturowych, danych statystycznych, a także ze względu na aktualność problematyki na licznych publikacjach prasowych i internetowych. Monografia skierowana jest do teoretyków, jak również praktyków – menedżerów prowadzących jednostki i instytucje kultury, aktualnie borykających się ze skutkami pandemii i wynikających z niej ograniczeń.
E-book „Biznes w kulturze – kultura w biznesie. Funkcjonowanie sektora kultury w dobie pandemii koronawirusa” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Spis treści:
Rozdział I
Wpływ pandemii na gospodarkę ze szczególnym uwzględnieniem sektora kultury (Anna Kwiecień) 9
Rozdział II
Sektory kultury i kreatywny wobec pandemii COVID-19: w poszukiwaniu wyjścia z kryzysu – perspektywa międzynarodowa (Katarzyna Żak) 18
Rozdział III
Instrumenty polityki kulturalnej państw członkowskich Unii Europejskiej w czasie pandemii COVID-19 (Małgorzata Grząba) 28
Rozdział IV
User Experience w zdigitalizowanej kulturze podczas pandemii koronawirusa (COVID-19) (Jakub Kubiczek) 38
Rozdział V
Finansowanie społecznościowe w dobie pandemii koronawirusa (Aleksandra Nocoń) 46
Rozdział VI
Rozwój pandemii COVID-19 a zmiana zachowań konsumentów – uczestników sektora kultury w Polsce (Beata Reformat) 58
Rozdział VII
Konsumpcja kultury w dobie pandemii COVID-19 w Polsce (Angelika Kantor) 70
Rozdział VIII
Rewizja pomników w czasie pandemii a rola artystów i instytucji kultury w tworzeniu wizji świata inkluzywnego (Klaudia Ofwona Draber, Paulina Kopyto) 83
Bibliografia 95
Spis fotografii 107
Spis rysunków 107
Spis tabel 108
Informacja o autorach 109