Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Format: | epub, mobi |
Ilość stron: | 168 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788301233143 |
Data: | 2025-02-04 |
69.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
• Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?• Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B?
• Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora?
• W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy?
• Czym jest omnichannel w B2B?
• Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce?
Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7.
W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej.
Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego.
Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.
E-book „B2B E-commerce. Podręcznik menedżera” - Wydawca: Naukowe PWN. Cena 69.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
01 E-commerce B2B – wielkość segmentu, perspektywy rozwoju i główne trendy – Katarzyna Zajchowska 11
02 Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefiniowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel – Justyna Skorupska 17
03 Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona? – Jędrzej Łapacz 27
04 Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? – Ewa Bednarz 30
05 Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego – Marta Ostrowska 38
06 Marketing i komunikacja w e-commerce B2B – Barbara Matkowska-Włosek 47
07 E-merchandising – ki diabeł? – Justyna Skorupska 60
08 Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? – Konrad Wąsiel 66
09 Rola marketplace we współczesnym i przyszłym B2B e-commerce – Piotr Truszkowski 78
10 Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? – Ryszard Łach 85
11 Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B? – Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak 89
12 Płatności i finansowanie w e-commerce B2B – Ewa Kraińska 101
13 W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? – Jakub Gierszyński 106
14 Projekt „Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce” – Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz 112
15 Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce – Jacek Szwankowski 134
16 Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B – Artur Piekarczyk 143
17 Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja – Artur Piekarczyk 148
18 Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B? – Mateusz Skowron, Paweł Łancewicz 153
19 Rozwój zwinnych kompetencji projektowych – niezbędny element przetrwania w świecie postCOVID – Karolina Kaczor 160
Zakończenie 163
Ankieta 165
Bibliografia 173
02 Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefiniowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel – Justyna Skorupska 17
03 Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona? – Jędrzej Łapacz 27
04 Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? – Ewa Bednarz 30
05 Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego – Marta Ostrowska 38
06 Marketing i komunikacja w e-commerce B2B – Barbara Matkowska-Włosek 47
07 E-merchandising – ki diabeł? – Justyna Skorupska 60
08 Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? – Konrad Wąsiel 66
09 Rola marketplace we współczesnym i przyszłym B2B e-commerce – Piotr Truszkowski 78
10 Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? – Ryszard Łach 85
11 Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B? – Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak 89
12 Płatności i finansowanie w e-commerce B2B – Ewa Kraińska 101
13 W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? – Jakub Gierszyński 106
14 Projekt „Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce” – Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz 112
15 Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce – Jacek Szwankowski 134
16 Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B – Artur Piekarczyk 143
17 Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja – Artur Piekarczyk 148
18 Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B? – Mateusz Skowron, Paweł Łancewicz 153
19 Rozwój zwinnych kompetencji projektowych – niezbędny element przetrwania w świecie postCOVID – Karolina Kaczor 160
Zakończenie 163
Ankieta 165
Bibliografia 173