Porażki marek Największe wpadki rekinów biznesu cz. 4. Zmęczone marki. Seria: Audioteka biznesu
Matt Haig
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Bellona |
Rok wyd.: | 2009 |
Rodzaj nośnika: | twarda |
EAN: | 9788360339480 |
Data: | 2009-05-27 |
Opis audiobooka:
W cyklu Porażki marek przedstawiamy najbardziej spektakularne wpadki rekinów biznesu! żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje sie prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy Mc Donalds mialy jutro zniknac. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wyglada już na bardzo zmeczone, a wiele odnoszacych niegdyś sukcesy padlo.
Czesto ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jesli postepuja niezgodnie z prawem lub zostana przylapani na braku odpowiedzialnosci to szybko dochodzi do kryzysu. Taka wielka wpadka czlowieka na skale swiatowa byl skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a nastepnie upadek nie zostaly spowodowane przez zly produkt, ale przez niegodziwosc i korupcje ludzi ze szczytów wladzy firm. W czesci 4 przedstawiamy wiele przykladów zmeczonych marek i wpadek, które spowodowali zarzadzajacy nimi menedżerowie.
Audiobook „Porażki marek Największe wpadki rekinów biznesu cz. 4. Zmęczone marki. Seria: Audioteka biznesu” - oprawa twarda - Wydawca: Bellona. Cena 12.27 zł. Zapraszamy na zakupy!