Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu cz. 3. Porażki public relations. Seria: Audioteka biznesu
Matt Haig
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Bellona |
Rok wyd.: | 2009 |
Rodzaj nośnika: | twarda |
EAN: | 9788360339473 |
Data: | 2009-02-17 |
Opis audiobooka:
Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, Mc Donald s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że nova po hiszpańsku oznacza nie jedzie; Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie pajero w lokalnym slangu to onanista).
Audiobook „Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu cz. 3. Porażki public relations. Seria: Audioteka biznesu” - oprawa twarda - Wydawca: Bellona. Cena 20.45 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.