Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu cz. 1. Porażki rozszerzania marek. Seria: Audioteka biznesu
Matt Haig
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Bellona |
Rok wyd.: | 2008 |
Rodzaj nośnika: | twarda |
EAN: | 9788360339398 |
Data: | 2006-02-03 |
Opis audiobooka:
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.
Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału.
Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.
Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne. Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich.
Audiobook „Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu cz. 1. Porażki rozszerzania marek. Seria: Audioteka biznesu” - oprawa twarda - Wydawca: Bellona. Cena 20.45 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.