audiobook:
Klient - jak go zdobyć i zatrzymać (CD)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WIEDZA I PRAKTYKA |
Rok wyd.: | 2011 |
EAN: | 9788326907418 |
Data: | 2012-01-05 |
pozycja niedostępna
×
Opis audiobooka:
Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami! "Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam?; "Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu?; "Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem - to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie?.To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców?
Audiobook „Klient - jak go zdobyć i zatrzymać (CD)” - Wydawca: WIEDZA I PRAKTYKA.