pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Zdzisław Pierścionek

Zdzisław Pierścionek - autor


okładka książki - Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Zdzisław Pierścionek

Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie strategiczne w praktyce polskich przedsiębiorstw
Stanisław Łobejko, Zdzisław Pierścionek (red.)

Zarządzanie strategiczne w praktyce polskich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Rozwój gospodarczy Polski w coraz większym stopniu stymulują przedsiębiorstwa wkraczające i skutecznie konkurujące na rynku Unii Europejskiej. Istnieje wiele czynników zdobywania przewagi konkurencyjnej umożliwiających stabilny rozwój przedsiębiorstwa...
pozycja niedostępna

okładka książki - Czynniki sukcesu polskich przedsiębiorstw na rynkach Unii Europejskiej
Zdzisław Pierścionek, Stefania Jurek-Stępień (red.)

Czynniki sukcesu polskich przedsiębiorstw na rynkach Unii Europejskiej

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2006; Oprawa: ;
Książka ta została napisana na podstawie badań najlepszych polskich przedsiębiorstw konkurencyjnych na rynkach Unii Europejskiej. W wyniku badań stwierdzono, że największa grupa naszych przedsiębiorstw utrzymuje się na rynkach UE dzięki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa
Zdzisław Pierścionek

Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów. Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa...
pozycja niedostępna