pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wojciech Żurawik

Wojciech Żurawik - autor


okładka książki - Marketing. Podstawy i kontrowersje
Wojciech Żurawik (red.)

Marketing. Podstawy i kontrowersje

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing usług finansowych
Barbara Żurawik, Wojciech Żurawik

Marketing usług finansowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Sektor usług finansowych należy do najszybciej rozwijających się sektorów w polskiej gospodarce. Jesteśmy świadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta też znaczenie marketingu, choć jest on nadal postrzegany bardziej jako narzędzie taktyczne...
pozycja niedostępna