Księgarnia »
Indeks autorów »
Wojciech Wrzosek
Wojciech Wrzosek - autor
Wojciech Wrzosek
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Filozofia nauki; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda; Wojciech Wrzosek, prof. drhab., historyk, filozof nauki. Specjalnoścł: meto-dologia nauk historycznych, historiografia wspólczesna. Kierownik Zakladu Metodoiogii Historii i Historii Historiografii w...
pozycja niedostępna
Wojciech Wrzosek
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w...
pozycja niedostępna
Wojciech Wrzosek
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Wydana niegdyś w serii Monografie Fundacji na rzecz Nauki Polskiej książka prof. Wrzoska jest próbą uzasadnienia tezy głoszącej, że refleksja nad historią i historiografią może być z powodzeniem uprawiana tylko wówczas, gdy potraktuje się ją...
pozycja niedostępna
Wojciech Wrzosek
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka; W książce zostały przedstawione zagadnienia dotyczące rynku oraz jego struktur i zasad funkcjonowania. Autor omawia w niej:*istotę rynku i jego struktury*popyt jako element rynku i jego związek z cenami*podaż jako element rynku*zachowanie...
pozycja niedostępna
Wojciech Wrzosek (red.)
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; W niniejszej książce Autorzy omawiają problematykę efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu, a druga - wybrane...
pozycja niedostępna
Ewa Domańska, Jerzy Topolski, Wojciech Wrzosek
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM ; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Historia filozofii; Rok wydania: 1994; Oprawa: miękka; ...
pozycja niedostępna
Wojciech Wrzosek
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 1997; Oprawa: miękka; ...
pozycja niedostępna