pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wojciech Czakon

Wojciech Czakon - autor


okładka książki - Jak powstają wielkie strategie? I dlaczego nie wszystkie muszą być wielkie
Wojciech Czakon

Jak powstają wielkie strategie? I dlaczego nie wszystkie muszą być wielkie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dostarcza aktualnej, sprawdzonej, użytecznej wiedzy o strategii biznesu. Zamiast wikłać czytelnika w szczegóły, zamiast rozbudzać wątpliwości, oferuje mapę dostępnej wiedzy, wyposaża...
77.91 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Podstawy badań jakościowych
Beata Glinka, Wojciech Czakon

Podstawy badań jakościowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu...
39.68 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Krótkowzroczność strategiczna menedżerów
Wojciech Czakon

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: twarda;
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważa też przełomowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian klimatu, biedy. Podobnie potrafi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Wojciech Czakon (red.)

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sieci w zarządzaniu strategicznym
Wojciech Czakon

Sieci w zarządzaniu strategicznym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Sieci w zarządzaniu są fascynującym obszarem badań wielu dyscyplin nauki, m.in. socjologii, informatyki, medycyny i nauk ekonomicznych. Ten wdzięczny, choć nadal słabo rozpoznany w zarządzaniu strategicznym obszar dociekań wykształca jednak...
pozycja niedostępna

okładka książki - Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach
Wojciech Czakon

Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka zawiera uporządkowany wykład podstaw budżetowania. Dwie części, z których jedna poświęcona jest planowaniu, a druga kontroli budżetowej, uzupełnione listami pytań kontrolnych oraz zadaniami pozwalającymi przećwiczyć nabyte...
pozycja niedostępna