pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wioletta Krawiec

Wioletta Krawiec - autor


okładka książki - Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii
Wioletta Krawiec

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form...
pozycja niedostępna

okładka książki - Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec

Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Głównymi celami prezentowanej publikacji są: przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych, określenie obszarów funkcjonalności...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Cykl życia produktu bankowego i jego implikacje dla polityki produktu bankowości detalicznej
Wioletta Krawiec

Cykl życia produktu bankowego i jego implikacje dla polityki produktu bankowości detalicznej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja stanowi próbę skonfrontowania założeń teoretycznych w zakresie cyklu życia produktu bankowego z realiami polskiego sektora bankowego oraz doświadczeniami banków detalicznych. Przeprowadzone badania nad przebiegiem cyklu...
pozycja niedostępna