pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wiesław Urban

Wiesław Urban - autor


okładka książki - Zarządzanie jakością usług
Wiesław Urban

Zarządzanie jakością usług

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Metody osiągania elastyczności przedsiębiorstw. Od zarządzania zasobowego do procesowego
Stanisław Kasiewicz, Joanna Ormińska, Waldemar Rogowski, Wiesław Urban

Metody osiągania elastyczności przedsiębiorstw. Od zarządzania zasobowego do procesowego

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: ;
Metody osiągania elastyczności przedsiębiorstw. Od zarządzania zasobowego do...
pozycja niedostępna

okładka książki - Stymulowanie rozwoju przedsiębiorstwa
Bolesław Budzisz, Wiesław Urban, Anna Wasiluk (red.)

Stymulowanie rozwoju przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Brak wzrostu stanowi regres - to reguła wyznawana przez wszystkich menedżerów odnoszących sukces w warunkach globalnej konkurencji. Autorzy przedstawiają pogłębione spojrzenie na czynniki stymulujące rozwój firm. W książce znajduje się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar
Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako

Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teoria i praktyka zarządzania. Wybrane zagadnienia cz. 2
Bolesław Budzisz, Wiesław Urban, Anna Wasiluk

Teoria i praktyka zarządzania. Wybrane zagadnienia cz. 2

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Sternicy w firmach, czyli o liderach i menedżerach przyszłości Panta rhei w biznesie Pomysłowy Dobromir, czyli o pobudzaniu kreatywności pracowników Niezbędnik szefa produkcji, czyli o GHP Kontroling - system wczesnego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar
Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako

Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni