Księgarnia »
Indeks autorów »
Wanda Patrzałek
Wanda Patrzałek - autor
Wanda Patrzałek (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Tom zawiera artykuły poświęcone nowym tendencjom w dziedzinie racjonalnej konsumpcji, jej struktury i kulturowych aspektów, a także współczesnych rynków oraz trendów w konsumpcji i komunikacji...
pozycja niedostępna
Wanda Patrzałek
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin,...
pozycja niedostępna
Agnieszka Dejnaka, Stefan Forlicz, Wanda Patrzałek
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego nie stanowiły do niedawna przedmiotu badań nauk ekonomicznych. W literaturze zarówno polskiej, jak i światowej istnieje bardzo niewiele publikacji na ten...
pozycja niedostępna
Wanda Patrzałek
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globalizacji zaszły w funkcjonowaniu różnych podmiotów, takich jak: konsumenci, firmy, menedżerowie, banki, giełdy, instytucje rynku pieniężnego i wdrażające programy finansowane w...
32.06
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Wanda Patrzałek
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka; Czynniki kulturowe wpływające na zachowania konsumenckie; Kultura, jej rozwój i związki z zachowaniami konsumenckimi; Wartości a zachowania konsumenckie; Wpływ subkultur na zachowania konsumenckie; Znal kulturowy a prestiż marki, Globalizacja i...
pozycja niedostępna
Wanda Patrzałek
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka; ...
pozycja niedostępna
Wanda Patrzałek
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka; Wstęp; 1. Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; 2. Metodologai badań rynku prasowego; 3. Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; 4. Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza panelowego; 5....
pozycja niedostępna