pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wanda Patrzałek

Wanda Patrzałek - autor


okładka książki - Forum Socjologiczne 4. Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań
Wanda Patrzałek (red.)

Forum Socjologiczne 4. Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Tom zawiera artykuły poświęcone nowym tendencjom w dziedzinie racjonalnej konsumpcji, jej struktury i kulturowych aspektów, a także współczesnych rynków oraz trendów w konsumpcji i komunikacji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego
Wanda Patrzałek

Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne
Agnieszka Dejnaka, Stefan Forlicz, Wanda Patrzałek

Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego nie stanowiły do niedawna przedmiotu badań nauk ekonomicznych. W literaturze zarówno polskiej, jak i światowej istnieje bardzo niewiele publikacji na ten...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków
Wanda Patrzałek

Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globalizacji zaszły w funkcjonowaniu różnych podmiotów, takich jak: konsumenci, firmy, menedżerowie, banki, giełdy, instytucje rynku pieniężnego i wdrażające programy finansowane w...
32.06 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kulturowe determinanty zachowań konsumenckich
Wanda Patrzałek

Kulturowe determinanty zachowań konsumenckich

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Czynniki kulturowe wpływające na zachowania konsumenckie; Kultura, jej rozwój i związki z zachowaniami konsumenckimi; Wartości a zachowania konsumenckie; Wpływ subkultur na zachowania konsumenckie; Znal kulturowy a prestiż marki, Globalizacja i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Socjologia XIX. Społeczne i ekonomiczne relacje miasto-wieś w okresie realnego socjalizmu i zmian systemowych w Polsce

okładka książki - Elementy marketingu na rynku prasy
Wanda Patrzałek

Elementy marketingu na rynku prasy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Wstęp; 1. Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; 2. Metodologai badań rynku prasowego; 3. Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; 4. Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza panelowego; 5....
pozycja niedostępna