Księgarnia »
Indeks autorów »
Vinay Kumar
Vinay Kumar - autor
Vinay Kumar, Abul K. Abbas, Jon C. Aster
Książka. Wydawnictwo: URBAN & PARTNER ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda; Podręcznik jest kolejnym, trzecim polskim wydaniem Patologii Robbinsa opartym na dziesiątym wydaniu angielskojęzycznym.Mamy nadzieję, że również ta edycja zostanie życzliwie przejęta przez studentów nie tylko medycyny, lecz także...
249.18
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Vinay Kumar, Abul K. Abbas, Jon C. Aster
Książka. Wydawnictwo: Elsevier ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda; Robbins Basic Pathology delivers the pathology knowledge you need, the way you need it, from the name you can trust! This medical textbook s unbeatable author team helps you efficiently master the core concepts you need to know for your courses...
pozycja niedostępna
Vinay Kumar, Abul K. Abbas, Jon C. Aster
Książka. Wydawnictwo: URBAN & PARTNER ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda; Najnowsze wydanie polskie Patologii Robinsa to tłumaczenie najaktualniejszego, dziewiątego wydania oryginalnego.Cechy podręcznika: zapewnia dogłębne zrozumienie wszystkich podstawowych zagadnień z zakresu patologii, dzięki wskazówkom grona...
pozycja niedostępna
Vinay Kumar, Ramzi S. Cotran, Stanley L. Robbins
Książka. Wydawnictwo: URBAN & PARTNER ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda; Wydajemy siódmą edycję Patologii Robbinsa z mieszanymi uczuciami - radość z powodu ukończenia tego długiego i żmudnego zadania przytłumiona została smutkiem z powody utraty naszego kolegi i współautora, dr. Ramziego S. Cotrana, który odszedł zanim...
pozycja niedostępna
Vinay Kumar
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy:...
pozycja niedostępna