pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Valeska Hagner

Valeska Hagner - autor


okładka podręcznika - Menschen im Beruf - Pflege A2 + online
Valeska Hagner

Menschen im Beruf - Pflege A2 + online

Podręcznik. Wydawnictwo: HUEBER ; Kategoria: Podręczniki / Języki obce / język niemiecki; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Seria książek przeznaczona dla pracowników takich dziedzin, jak: opieka medyczna i medycyna. Jako pierwsza trenowana jest umiejętność komunikacji, która jest niezbędna do wykonywania danych zawodów. Specjalistyczne słownictwo i większość często...
97.19 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka podręcznika - Menschen im Beruf - Pflege A2 (+ CD)
Valeska Hagner

Menschen im Beruf - Pflege A2 (+ CD)

Podręcznik. Wydawnictwo: HUEBER ; Kategoria: Podręczniki / Języki obce / język niemiecki; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Podręcznik ten to doskonały trening językowy dla osób pracujących w zawodach związanych z opieką medyczną. Zawiera przykłady komunikacji pomiędzy pielęgniarzami a podopiecznymi. Jest doskonałym uzupełnieniem wszystkich książek do nauki języka...
pozycja niedostępna

okładka podręcznika - Im Beruf NEU B1+/B2 AB
Valeska Hagner, Sabine Schlter

Im Beruf NEU B1+/B2 AB

Podręcznik. Wydawnictwo: HUEBER ; Kategoria: Podręczniki / Języki obce / język niemiecki; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nowa edycja znanego i cenionego kursu Im Beruf przeznaczonego dla osób wykorzystujących język niemiecki w pracy zawodowej lub ubiegających się o odpowiednią do wykształcenia pracę w Niemczech.Kurs został rozszerzony o nowe tematy: prawo pracy, umowa...
71.87 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka podręcznika - Im Beruf B1/B2. Arbaitsbuch
Valeska Hagner, Sabine Schluter

Im Beruf B1/B2. Arbaitsbuch

Podręcznik. Wydawnictwo: HUEBER ; Kategoria: Podręczniki / Języki obce / język niemiecki; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka przeznaczona dla osób, które wykorzystują język niemiecki w pracy. Prowadzenie rozmowy, udzielanie odpowiedzi i reagowanie na wskazówki, udział w spotkaniu, rozumienie protokołu spotkania, udzielanie odpowiedzi na reklamację, to tylko niektóre...
pozycja niedostępna