pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Urszula Chrąchol-Barczyk

Urszula Chrąchol-Barczyk - autor


okładka książki - Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji
Urszula Chrąchol-Barczyk

Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania,...
21.20 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing usług logistycznych
Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk (red.)

Marketing usług logistycznych

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w...
pozycja niedostępna