pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Tymoteusz Doligalski

Tymoteusz Doligalski - autor


okładka książki - Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm
Tymoteusz Doligalski (red.)

Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie wartością klienta w przedsiębiorstwach w Polsce
Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski (red.)

Zarządzanie wartością klienta w przedsiębiorstwach w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Współczesne przedsiębiorstwa konkurują na wielu rynkach. Najważniejszy z nich to rynek klientów, dostarczają oni bowiem przedsiębiorstwu różnych wartości, wśród których najważniejsze są wpływy. Wpływy przyciągają uczestników innych rynków, takich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie
Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski

Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona...
pozycja niedostępna