pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Tony Hsieh

Tony Hsieh - autor


okładka książki - Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu
Tony Hsieh

Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu...
48.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu
Tony Hsieh

Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu...
pozycja niedostępna

pudełko audiobooku - Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET
W. Chan Kim, Renee Mauborgne, Tony Hsieh, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET

Audiobook. Wydawca: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Rodzaj nośnika: twarda;
Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju. Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim,...
pozycja niedostępna

pudełko audiobooku - Dawaj innym szczęście (CD mp3)
Tony Hsieh

Dawaj innym szczęście (CD mp3)

Audiobook. Wydawca: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Rodzaj nośnika: CD;
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia...
pozycja niedostępna