pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Tomasz Żyminkowski

Tomasz Żyminkowski - autor


okładka książki - Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1
Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski

Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą...
58.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec
Halina Szulce, M. Florek, Tomasz Żyminkowski

Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik ekonomista i technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej. Numer dopuszczenia:...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kształtowanie wizerunku banku
Tomasz Żyminkowski

Kształtowanie wizerunku banku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Pozytywny wizerunek banku wśród jego klientów jest jednym z najważniejszych składników majątku banku. Książka pokazuje możliwości kreowania takiego wizerunku za pomocą narzędzi...
pozycja niedostępna