pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Tomasz Gackowski

Tomasz Gackowski - autor


okładka książki - Media Varia. Jednostki - Społeczeństwa - Technologie
Tomasz Gackowski, Mateusz Patera (red.)

Media Varia. Jednostki - Społeczeństwa - Technologie

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia pod redakcją Tomasza Gackowskiego i Mateusza Patery to interesujące spojrzenie na ekosystem medialny, a decyzje redaktorów w zakresie doboru treści sprawiają, że zawartość publikacji jest w istocie ucieleśnieniem...
42.26 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Gry w komunikacji. Seria: Media początku XXI wieku
Tomasz Gackowski, Karolina Brylska (red.)

Gry w komunikacji. Seria: Media początku XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Tom 30. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy...
36.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Mediamorfozy. Seria: Media początku XXI wieku
Tomasz Gackowski (red.)

Mediamorfozy. Seria: Media początku XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Tom 27. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele...
36.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Metodologie badań medioznawczych. Seria: Media początku XXI wieku
Tomasz Gackowski (red.)

Metodologie badań medioznawczych. Seria: Media początku XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie poważne i trudne. Chcąc odnieść się do mediów masowych,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowe media. Wyzwania i ograniczenia. Seria: Media początku XXI wieku
Tomasz Gackowski (red.)

Nowe media. Wyzwania i ograniczenia. Seria: Media początku XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Tom 21. seriiMedia początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Władza na dywaniku. Jak polskie media rozliczają polityków? Seria: Oblicza mediów
Tomasz Gackowski

Władza na dywaniku. Jak polskie media rozliczają polityków? Seria: Oblicza mediów

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podstawowym celem niniejszej pracy było udzielenie odpowiedzi na pytanie o to czy i jak polskie media dzierżą - wspomnianą za McQuailem - władzę symboliczną oraz w jaki sposób wypełniają pokładane w nich nadzieje - czy bronią interesów obywateli...
37.97 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - SB wokół dziennikarzy. Stefan Kisielewski i Jerzy Suszko - przyjaźń w czasach PRL
Tomasz Gackowski

SB wokół dziennikarzy. Stefan Kisielewski i Jerzy Suszko - przyjaźń w czasach PRL

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Historia / Konflikty Zbrojne / Służby Specjalne; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Książka dr. Tomasza Gackowskiego dotyczy nieznanych kontekstów polskich mediów i dziennikarzy Polski mniej znanej 1945-1989. Jest to szczególnie ważna praca, gdyż obok historycznej prezentuje także medioznawczą perspektywę dziejów najnowszych, które...
pozycja niedostępna

okładka książki - Metody badania wizerunku w mediach
Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński (red.)

Metody badania wizerunku w mediach

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również...
53.49 
Wyślemy w czasie: 24 h