pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Thomas H. Davenport

Thomas H. Davenport - autor


okładka książki - Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI
Thomas H. Davenport, Nitin Mittal

Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej...
56.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania
Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris

Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że...
pozycja niedostępna

okładka książki - Inteligencja analityczna w biznesie
Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris

Inteligencja analityczna w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji oswoim środowisku biznesowym co teraz. Ale czy wykorzystujesz je żeby pokonać rywali Jeśli nie to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne. Thomas H. Davenport iJeanne G. Harris twierdzą że...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie pracownikami wiedzy
Thomas H. Davenport

Zarządzanie pracownikami wiedzy

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Pracownicy wiedzy to między innymi planiści, menedżerowie i informatycy, którzy tworzą i unowocześniają oferowane przez przedsiębiorstwo produkty i usługi. Ich pomysły, umiejętności i doświadczenie często decydują o sukcesie firmy. Mają oni...
pozycja niedostępna