pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Teresa Taranko

Teresa Taranko - autor


okładka książki - Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty
Teresa Taranko

Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników...
57.66 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Teresa Taranko (red.)

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji...
40.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja marketingowa. Istota uwarunkowania efekty
Teresa Taranko

Komunikacja marketingowa. Istota uwarunkowania efekty

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów,...
pozycja niedostępna