pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Tadeusz Sztucki

Tadeusz Sztucki - autor


okładka książki - Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży
Tadeusz Sztucki

Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich pozyskiwać,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing w pytaniach i odpowiedziach
Tadeusz Sztucki

Marketing w pytaniach i odpowiedziach

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing przedsiębiorcy i menadżera
Tadeusz Sztucki

Marketing przedsiębiorcy i menadżera

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania rynku...
pozycja niedostępna

okładka książki - Encyklopedia Marketingu
Tadeusz Sztucki

Encyklopedia Marketingu

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Oprawa: twarda;
Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy z tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników....
pozycja niedostępna

okładka książki - Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców
Tadeusz Sztucki

Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Wiedza i praktyka promocji stanowią wysoce cenione wartości zawodowe pracowników specjalizujących się w tej atrakcyjnej działalności i są podstawą sukcesów na drodze kariery zawodowej. Zadaniem tej książki jest dostarczenie najnowszej wiedzy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie handlem i sprzedażą na rynku krajowym i międzynarodowym
Tadeusz Sztucki

Zarządzanie handlem i sprzedażą na rynku krajowym i międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Handel jest bardzo ważną i społecznie oraz ekonomicznie niezbędną dziedziną gospodarczą. Potrzebuje ludzi o właściwych cechach osobowych i o wysokich kwalifikacjach, umiejących nawiązywać kontakty transakcyjne z coraz bardziej wymagającymi i...
pozycja niedostępna