Księgarnia »
Indeks autorów »
Steve Cone
Steve Cone - autor
Steve Cone
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Superslogany, czyli wyjątkowe hasła pamiętane jeszcze długo po zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją. Steve...
pozycja niedostępna
Steve Cone
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka; Ekscytacja, nowość i prowokacja - oto najważniejsze składniki reklamy. Jesteśmy wiecznie zajęci. Naszą rozproszoną uwagę może przykuć tylko starannie przygotowana kampania, która wyróżni się na tle tysięcy innych, atakujących nas z...
pozycja niedostępna