pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Robert Wolny

Robert Wolny - autor


okłakda ebooka - Metody ilościowe w badaniach rynku
Robert Wolny

Metody ilościowe w badaniach rynku

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Celem podręcznika jest przedstawienie wybranych metod ilościowych mających zastosowanie w badaniach rynku. Ze względu na wielość dostępnych metod w podręczniku celowo ograniczono się tylko do tych, które zdaniem autora mają duże...
1.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okłakda ebooka - Rynek e-usług w Polsce – funkcjonowanie i kierunki rozwoju
Robert Wolny

Rynek e-usług w Polsce – funkcjonowanie i kierunki rozwoju

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
W rozdziale pierwszym omówiono problemy terminologiczne związane z rynkiem e-usług – pojęcie, strukturę i cechy rynku e-usług. W rozdziale drugim podjęto próbę charakterystyki rynku e-usług w Polsce na początku XXI wieku. Dokonano...
5.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okłakda ebooka - Services in Europe – diagnosis and development perspectives
Robert Wolny

Services in Europe – diagnosis and development perspectives

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
At present, services constitute over half of gross added value of the entire global economy. In economically well-developed countries such as France, Great Britain, Italy or Luxembourg, this share amounts to 82%-85% in each of these countries. It...
12.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - E-konsument w Europie. Komparatywna analiza zachowań
Magdalena Jaciow, Agata Stolecka-Makowska, Robert Wolny

E-konsument w Europie. Komparatywna analiza zachowań

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Polski e-konsument - typologia, zachowania
Magdalena Jaciow, Robert Wolny

Polski e-konsument - typologia, zachowania

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały byćegzotyczną nowością, stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów...
pozycja niedostępna