pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Robert Stępowski

Robert Stępowski - autor


okładka książki - Nieruchomości. Jak kupić lub sprzedać mieszkanie i uzyskać kredyt hipoteczny?
Robert Stępowski

Nieruchomości. Jak kupić lub sprzedać mieszkanie i uzyskać kredyt hipoteczny?

Książka. Wydawnictwo: Roster ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Jeśli zastanawiasz się, czy teraz jest dobry czas na kupno lub sprzedaż mieszkania. Jeśli nie wiesz od czego zacząć...To ta książka jest właśnie dla Ciebie - czyli zarówno dla osób...
28.20 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?
Robert Stępowski

Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?

Książka. Wydawnictwo: Roster ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami Odpowiedź znajdziesz w książce Marketing polityczny. Jak wygrać wybory, której autorem jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Video marketing w mediach społecznościowych
Robert Stępowski

Video marketing w mediach społecznościowych

Książka. Wydawnictwo: Roster ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy...
pozycja niedostępna

okładka książki - City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście
Robert Stępowski

City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście

Książka. Wydawnictwo: Roster ; Kategoria: Książki / Sztuka / Film i teatr / film; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
zy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju Autor niezwykle praktycznej książki City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście i na to pytanie próbuje odpowiedzieć.W...
pozycja niedostępna

okładka książki - Personal Branding
Robert Stępowski

Personal Branding

Książka. Wydawnictwo: Roster ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nieważne ile masz lat. Nieważne czym się zajmujesz. Możesz stworzyć swoją silną i rozpoznawalną markę osobistą. Wystarczy poznać siebie, zachodzące zmiany we współczesnym marketingu, proste...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Robert Stępowski

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

Książka. Wydawnictwo: Roster ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów. Ponadto...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikacja marketingowa 2030
Robert Stępowski

Komunikacja marketingowa 2030

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak osiągnąć sukces. Jak zbudować swoją marke osobistą i sprawić, by firma osiągnęła sukces?
Robert Stępowski

Jak osiągnąć sukces. Jak zbudować swoją marke osobistą i sprawić, by firma osiągnęła sukces?

Książka. Wydawnictwo: Roster ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Jak osiągnąć sukces - oczywiście w biznesie - to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w...
26.39 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
Robert Stępowski

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca - Jak skutecznie promować miasto -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Robert Stępowski

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W...
pozycja niedostępna