pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Robert Kozielski

Robert Kozielski - autor


okładka książki - Rynkowy Due Diligence. Pomiar odporności rynkowej organizacji
Robert Kozielski

Rynkowy Due Diligence. Pomiar odporności rynkowej organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W czasach COVID-19, wojny w Ukrainie, ale także metaverse, blockchain, Internetu Rzeczy, sztucznej inteligencji i wielu innych odporność rynkowa organizacji staje się sprawą zasadniczą. Tym bardziej gdy weźmiemy pod uwagę, że średni...
81.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Robert Kozielski (red.)

Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Internet ludzi. Organizacja jutra
Robert Kozielski, Andrzej Olsztyński, Tomasz Sroczyński

Internet ludzi. Organizacja jutra

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako okres zmiany i pośpiechu. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, blockchain, machine learning, druk 3D,...
41.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wskaźniki marketingowe
Robert Kozielski (red.)

Wskaźniki marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe
Robert Kozielski, Agata Mardosz, Agata Matuszewska

Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Sukces rynkowy organizacji autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza do zastanowienia się nad celowością...
43.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
Michał Dziekoński, Robert Kozielski

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: - od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, - jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna? Nowy paradygmat biznesu
Robert Kozielski

Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna? Nowy paradygmat biznesu

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wskaźniki marketingowe. Seria: Biblioteka praktyków zarządzania
Robert Kozielski (red.)

Wskaźniki marketingowe. Seria: Biblioteka praktyków zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna - nowy paradygmat biznesu
Robert Kozielski

Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna - nowy paradygmat biznesu

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes nowych możliwości
Robert Kozielski

Biznes nowych możliwości

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do...
pozycja niedostępna