Księgarnia »
Indeks autorów »
Robert Heath
Robert Heath - autor
Robert Heath
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci,...
pozycja niedostępna
Robert Heath
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda; Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i...
pozycja niedostępna
Robert Heath
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka; Ukryta moc reklamy podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach. Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na...
pozycja niedostępna