pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Robert Heath

Robert Heath - autor


okładka książki - Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy
Robert Heath

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?
Robert Heath

Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki
Robert Heath

Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki

Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne ; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka;
Ukryta moc reklamy podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach. Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na...
pozycja niedostępna