pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Radosław Sierocki

Radosław Sierocki - autor


okładka książki - Praktykowanie religii w nowych mediach. Katolicka przestrzeń facebooka
Radosław Sierocki

Praktykowanie religii w nowych mediach. Katolicka przestrzeń facebooka

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Autor słusznie nie koncentruje się na Internecie tylko jako na medium komunikacji czy źródle wiedzy i informacji, lecz wskazuje na jego rosnącą rolę jako nowego ekosystemu społecznego, do którego przenosi się coraz więcej ludzkiej energii i...
35.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media i religia. Nowy kontekst komunikacji
Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak (red.)

Media i religia. Nowy kontekst komunikacji

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Religioznawstwo; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Pogrzeb religii, a przynajmniej chrześcijaństwa, ogłasza się od czasów Oświecenia, albo i jeszcze dawniejszych. Mimo to religia w naszym kręgu cywilizacyjnym odgrywa ogromną rolę, nawet jeśli weźmiemy pod uwagę, że kultura...
29.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Praktykowanie pamięci
Radosław Sierocki, Rafał Kleśta-Nawrocki, Jacek Kowalewski

Praktykowanie pamięci

Książka. Wydawnictwo: Wrocławskie Towarzystwo Miłośników Historii ; Kategoria: Książki / Historia / Świat / przekrojowe; Rok wydania: 2014; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Pamięć i miasto stają się dla współczesnej humanistyki niezwykle atrakcyjnymi narzędziami i polami badawczymi. Sporządzenie jakiegokolwiek zarysu stanu badań w tym zakresie wymagałoby już w tym momencie wyjścia od...
pozycja niedostępna

okładka książki - Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów
Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.)

Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach tradycyjnych oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe gdyż jesteśmy...
34.42 
Wyślemy w czasie: 24 h