pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Radosław Mącik

Radosław Mącik - autor


okładka książki - Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów
Radosław Mącik

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i...
34.23 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Przedsiębiorczość internetowa
Mirosław Łoboda, Radosław Mącik (red.)

Przedsiębiorczość internetowa

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Praca traktuje o przedsiębiorczości internetowej, zjawisku, które pojawiło się wraz z upowszechnieniem Internetu w gospodarce i jest odmianą tradycyjnej działalności przedsiębiorczego homo oeconomicus, realizowanej teraz za pomocą nowych narzędzi,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych
Radosław Mącik

Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Oprawa: miękka;
Obserwując gwałtowną ekspansję Internetu, nie sposób nie zauważyć możliwości wykorzystania go w badaniach marketingowych. Technologie internetowe umożliwiają zarówno zbieranie danych ze źródeł pierwotnych (np. poprzez ankiety internetowe), jak...
pozycja niedostępna